Dispute in the coalition: What will become of the BAföG reform?
Will there be a BAföG increase or not? The reform was actually supposed to be decided in the cabinet at the end of July and start in the winter semester. But now it is unclear whether she will come at all.
Kommt eine BAföG-Erhöhung oder nicht? Eigentlich sollte die Reform schon Ende Juli im Kabinett beschlossen werden und zum Wintersemester starten. Doch jetzt ist offen, ob sie überhaupt kommt.